luni, 8 octombrie 2012

vorba mea

Este o emisiune pe o antena.. "vorba lu' ". O stiu de cativa ani buni, si tare imi place. Asadar, in aceasta seara, pentru a iesi din context, pentru a spune ceea ce simt
vorba mea....

Cum sunt? 
Pai.. simpla, linistita, corecta, visatoare, rebela.... mai spuneti si voi, cum sunt?

Emotii .. 
La teze la scoala, la examene, la prima intalnire, .. dar am emotii si cand vad suferinta.
Chiar ii spuneam unei prietene, astazi am vazut pe strada un om fara un picior, si care mergea pe bicicleta. Efectiv pedala cu un singur picior. Totul este posibil daca vrei, cu tot cu emotiile aferente.

Enervarea suprema .. 
Minciuna ma enerveaza ingrozitor.

Romanii si calitatile lor .. 
Nu stiu daca putem spune de calitatile romanilor in intregul lor ca si natie; fiecare roman are o calitate a lui.

Romania mea - 
frumoasa, dar nu are nimeni grija de ea.

Filozofia de viata - 
Fii tu, spune si fa ceea ce simti.

Vise ..
oho, pai doar spuneam mai sus ca sunt o visatoare.
Visez la o lume mai buna in primul rand, la o lume in care te poti exprima liber, fara temeri..

Regrete .. 
Nu stiu..ca mi-a fost teama uneori si nu mi-am urmat visurile..

Ce ti-a marcat viata ? 
....

Te simti bine cand ?.. 
ascult muzica, citesc, scriu pe blog..

stop cadru - 
Luati aminte : 
Fii bun!!



Niciun comentariu: