joi, 4 octombrie 2012

Micuta englezoaica, de Catherine Sanderson

Catherine este o englezoaica implinita: are o slujba frumoasa la Paris - orasul visurilor ei - are o relatie frumoasa si o fetita dulce foc. Si totusi, Catherine simte ca ii lipseste ceva.
Un jurnal online, "micuta englezoaica", in care imparteseste necunoscutilor detalii despre viata personala intr-un invelis delicat, o ajuta sa se regaseasca, sa fie fericita.

"reusisem cu adevarat sa ies din context, asa cum visasem sa se intample"
"Imi gasisem un hobby pe care il iubeam. Creasem ceva de care incepusem sa ma simt mandra (la modul copilaresc)."

Scrie ceea ce simte, scrie ceea ce traieste, ceea ce o deranjeaza, ceea ce o face fericita.
Scrie despre Dl Broscoi - iubitul ei, scrie despre Mormoloc - fetita ei, scrie despre ceea ce vede.
Curand, blogul il aduce in lumea ei pe James, un cititor fidel. De atunci intreaga ei viata se schimba. Toate capata alte dimensiuni: relatia, viata de familie, jobul .. dar oare .. oare James este indragostit de micuta englezoaica sau de Catherine?
Ce se intampla cu relatia micutei englezoaice cu Dl Broscoi? Ce se intampla cu Mormoloc - micuta ei?

Catherine ne povesteste delicat cate i se intampla, atat cat vrea ea sa ne povesteasca; dar ne si lasa sa ne imaginam cum va evolua povestea ei:
"In fata mea vad pagini goale, care ma invita sa le acopar cu randuri indraznete, pline de viata."



M-am regasit in bloggerita Catherine: si eu sunt mandra, la modul copilaresc, de blogul meu. Imi place sa scriu ceea ce simt si traiesc, atat cat consider eu ca poate fi scris.
"Da, scriu lucruri personale, dar tin multe si in mine. Eu fac alegerea finala si decid ce scot la iveala si ce nu."
Eu nu sunt o micuta englezoaica, sunt doar o micuta .. care adora sa se faca auzita.

Niciun comentariu: