joi, 18 octombrie 2012

un laptop pentru mine

Trebuie sa-mi iau un laptop. Am flirtat cu un laptop rosu, frumusel foc, dar sa fim realisti: trebuie sa ma gandesc mai bine, sa vedem ce laptop mi se potriveste.
In primul rand vreau un laptop al meu pentru ca vreau sa postez articole pe blog, si fotografii, de oriunde m-as afla. Si pentru asta am nevoie de un laptop care sa-mi ofere siguranta in functionare, fiabilitate. Indiferent pe unde ma aflu, ca sunt acasa, pe drum (tren/masina) spre marea vacanta de vara/sarbatori, la birou sau intr-un pub, daca vreau sa postez ceva pe blog, am nevoie sa stiu ca pot face acest lucru in conditii optime.

Producatorul este foarte important in alegerea mea, asadar citesc review-uri pe site-uri si blog-uri specifice, intru chiar si pe un forum si mai intreb una-alta; si aleg producatorul intr-un final.
Tot de pe blog-uri, site-uri, forum-uri aflu si care sunt cele mai bune si corecte magazine online de IT&C, si incep sa caut oferte laptop. Este important pretul, pentru ca trebuie sa ma incadrez in buget. Intotdeauna vrem atat de multe, dar e bine sa ne limitam la cat ne permitem. Bineinteles, laptop-ul nu este ca o masina, sa zici ca nu mai ramai cu bani de benzina apoi.

Performanta unui laptop este cel mai important criteriu in alegerea produsului potrivit.
Chiar daca vreau un laptop pentru articole, blog-uri si fotografii; este bine sa fie un laptop performant.
Vreau un procesor Intel Core (i7 eventual)
2300 Mhz,
baterie Li-Ion,
hard disk 750 GB, cu o viteza de rotatie de 5400 rpm si interfata SATA;
sa aiba o rezolutie buna a display-ului,
placa video nVidia, cu o capacitate de memorie 2048 Mb;
DVD RW, microfon incorporat, camera web, difuzoare stereo, card reader;
porturi: VGA, HDMI, USB 2.0 si 3.0;
Este important sa vina la pachet cu sistemul de operare: Windows si cu adaptorul.

De asemenea, design-ul conteaza pentru mine. Trebuie sa fie simplu, dar deosebit. Sa fie classic, dar sa atraga priviri. Sa fie modern, ciocolatiu - cred ca nuanta aceasta mi se potriveste cel mai bine - .

Acum ca stiu ce vreau, si am gasit laptop-ul potrivit, sa trecem la treaba si sa dam comanda.


Articolul este scris pentru etapa 6 din concursul SuperBlog 2012.

Un comentariu:

Mihai Ioan spunea...

Cred ca un Dell XPS 13 ar fi alegerea perfecta.