O promisiunea e sfanta. Cand promiti ceva trebuie sa crezi cu tarie in ceea ce spui, si trebuie sa stii ca poti sa faci si iti doresti sa indeplinesti lucrul respectiv. Iar daca societatea evolueaza si lucrurile se schimba continuu in jurul nostru, atunci si noi ne imbunatatim promisiunile, si in niciun caz nu renuntam la ele.
Cand o persoana iti promite un lucru, si nu il respecta, nu mai crezi in acea persoana. Dar cand iti promite ceva si se tine de cuvant, a doua oara la fel, si tot asa, apreciezi acea persoana din ce in ce mai mult.
Tu crezi in promisiuni? Ai facut promisiuni? Le-ai respectat pe toate?
Oktal.ro este un magazin online de IT & C si electrocasnice. Si-a inceput activitatea in anul 1999 si inca de atunci si-a respectat fiecare promisiune in parte, promisiune facuta clientilor sai, fie clienti fideli fie potentiali clienti.
Clientii sunt foarte importanti pentru oktal.ro; nevoile lor, dorintele lor sunt importante pentru ca magazinul sa-si poata imbunatati permanent activitatea si produsele; si implicit promisiunile.
Sloganul magazinului este "Promisiuni respectate. Din 1999.". Inca de cand a intrat pe piata comertului online magazinul oktal si-a stabilit niste obiective pe care le-a dus la indeplinire. Si traditia continua. Din 1999 pana in prezent fiecare promisiune pe care o face oktal este respectata. La fel ca vinul, cu cat e mai vechi si mai de traditie, cu atat este mai bun si se respecta mai mult.
Oktal.ro este membru fondator al Asociatiei Romane a Magazinelor Online din Romania(ARMO), asociatie care promoveaza si respecta regulile prezentate in Codul de Bune Practici pentru Comertul Online din Romania.
Eu nu stiam ca exista o astfel de asociatie, si tot respectul pentru oktal ca este membru fondator, si astfel cunoaste mai bine bunele practici ale comertului online si le aplica mai usor.
Promisiunile sunt foarte importante pentru cei care le primesc. Primesti o promisiune, crezi in ea, speri, incepi sa visezi sa iti doresti mai mult..nu?
Ce promisiuni mi-as dori neaparat sa respecte un magazin online longeviv fata de mine si fata de orice client?
In primul rand calitatea produselor pe care le comercializeaza. Furnizorii sai sa fie de incredere. Sa respecte intotdeauna termenul comenzilor, sa fie prompti, si eventual sa-si ajute cu rabdare clientii indecisi sau nu tocmai informati.
Din 1999. 2009. Si in 2019 vom avea promisiuni respectate, vreau sa cred asta.
Articolul este scris pentru etapa 3 a concursului SuperBlog 2012.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu