sâmbătă, 8 martie 2014

Calatoresc cu Farmec

Ador sa calatoresc, sa vad lumea larga. Imi place sa umblu mult - cat e ziua de lunga - si sa descopar stradutele frumoase din oraselele europene. Imi place sa studiez oamenii locului, sa aflu obiceiurile lor, traditiile. Sa fotografiez obiectivele turistice si locurile minunate prin care trec.

La inceput de septembrie 2013 am facut o calatorie faina. Italia. Am plecat noaptea din Bucuresti, pe la orele 02.00, cu autocarul. Dimineata am ajuns pe aeroportul din Targu Mures, de unde am avut zbor catre Pisa.
Am ales zborul din Targu Mures pentru peisajul minunat pe care il poti vedea din avion: muntii si apele Romaniei. Cand zbori din Bucuresti nu vezi asemenea minunatii.

Am aterizat undeva dupa pranz si am luat un bus catre Florenta, unde aveam cazarea. Mai bine de 12 ore pe drum. Si am fost fresh. Am ajuns la hotel, doar ne-am lasat bagajele si am plecat sa exploram orasul.
Este foarte frumoasa Florenta.
La fel si Pisa. Intr-un din zile ne-am urcat in bus si am vizitat Pisa. O zi intreaga am stat in Piazza dei Miracoli. Foarte frumoasa Pisa. Soare, cald afara .. si noi am fost veseli si proaspeti.

Trebuie sa fiu mereu fresh, pentru ca nu stiu niciodata pe unde ma poarta pasii si vreau sa ma simt bine eu cu mine. Pentru asta am nevoie de un deodorant puternic, care sa fie prietenul meu bun, sa reziste, sa fie in pas cu mine, sa aiba viata lunga.
Sunt emotionata ori de cate ori calatoresc. Este o emotie placuta, in sensul ca abia astept sa mai vad ceva frumos, sa ajung in locuri faine, sa exploreaz, sa mai invat o lectie de viata. Si .. desi este o emotie placuta .. aici am mare nevoie de prietenul meu deodorantul sa imi ascunda 'emotiile'.

Alti calatori, exploratori asa ca mine, mi-au recomandat produse antiperspirante Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan. Mi-au spus ca am sa gasesc la Farmec si varianta mini, parca special creata pentru noi calatorii. 40 ml de Gerovital. Ideal pentru o iesire de weekend. Mai ales atunci cand calatoresti cu avionul si ai doar un bagaj de mana. Se stie ca e o problema calatoria pe avion cu produse cosmetice mai mari de 100 ml.
Am zis sa fac o incercare .. pentru inceput. Am cautat informatii si produse pe site si am gasit patru optiuni sub acest brand:

deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide;
deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural;
deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive;
deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh.

Evident ca voi alege deodorantul Fresh, doar trebuie sa fiu mereu fresh in calatoriile mele, cum spuneam mai sus. Cu siguranta in urmatoarea mea calatorie il voi lua cu mine.

Articol scris pentru concursul Spring SuperBlog 2014.