joi, 22 mai 2014

O noapte furtunoasa

Sambata seara am avut o noapte furtunoasa.
O noapte furtunoasa - spectacolul de teatru, nu va ganditi la altceva.

Sala Atelier, UNATC 
Master II, Arta Actorului

O noapte furtunoasa
de I.L.Caragiale


Distributie:
Alex Bogdan - Jupan Dumitrache
Stefan Pavel - Nae Ipingescu
Silviu Mircescu - Chiriac
Andreea Sovan - Spiridon
Alex Calin - Rica Venturiano
Ana Bianca Popescu - Veta
Alina Suarasan - Zita



Pe Ana Bianca Popescu si pe Alex Calin i-am vazut chiar cu o zi inainte, in spectacolul Ce poti sa faci in 10 minute?. Pe acest tanar talentat il stiam din spectacolul de teatru Arta si din filmul romanesc #Selfie.


Nu am sa va povestesc nuvela lui I.L.Caragiale. Am sa va spun atat: am vazut cea mai frumoasa noapte furtunoasa de pana acum! Si .. am vazut cateva spectacole la viata mea, maica.
Prima oara am vazut piesa la TVR. Mai apoi, am vazut cateva frumoase puneri in scena a acestei piese la Studioul Casandra. Am vazut O noapte furtunoasa-muta la Teatrul Masca si O noapte .. calduroasa, o adaptare inedita a Operei Romane.

Cei sapte tineri actori sunt talentati, stiu sa transmita mesajul publicului si pun suflet in fiecare miscare scenica, in fiecare sunet, in fiecare privire. Desi sala a fost aproape goala, actorii nu s-au lasat influentati si au interpretat personajele cu multa energie, dragoste si daruire.

Echipa spectacolului "O noapte furtunoasa" va asteapta la Gala, duminica 8 iunie 2014, orele 11.00 si 16.00. Sala Atelier. UNATC


sursa foto: facebook UNATC

Niciun comentariu: