miercuri, 14 mai 2014

Vecini de cosmar

Vecini de cosmar

Regia: Nicholas Stoller

Distributia: Seth Rogen, Rose Byrne, Zac Efron

Distribuit de Ro Image 2000, filmul "Vecini de cosmar" este din 16 mai in cinematografe. 



Eu nu am vecini de cosmar. Din contra, intotdeauna vecinii mei au fost draguti, mi-au zambit, m-au ajutat. Evident, in orice bloc, in orice familie, in orice birou exista si mici tensiuni, conflicte. In cazul vecinilor mei, pana acum lucrurile nu au scapat de sub control.

Filmul Neighbors prezinta confruntarea dintre doi vecini, doua mentalitati diferite.

Un cuplu tanar se muta in noua lor casa. Mac (Seth Rogen) si Kelly (Rose Byrne) sunt fericiti si linistiti, alaturi de fetita lor de doar cateva luni.
In casa de vizavi se muta sediul unei fratii. Studentii sunt pusi pe distractie si farse, iar sotii Radner stiu parca ce urmeaza sa se intample. Incearca sa fie cool, merg la noii lor vecini si le spun zambind: Keep it down. Si prima seara a fost frumos, mai ales ca au petrecut si ei alaturi de membrii fratiei. A doua seara a inceput razboiul. Iei atitudine cand vezi ca este 4 dimineata si nu poti sa dormi din cauza vecinilor, bebelusul tau nici atat nu poate sa doarma, plange si e agitat.

Mac si Kelly Radner versus Teddy Sanders (Zac Efron), liderul fratiei Delta Psi.


Mi-a placut Rose Byrne in rolul ei de sotie cu mult tupeu, capabila de orice pentru a-si pastra linistea si intimitatea casutei ei. De asemenea, mi-a placut mult Seth Rogen. Este haios, carismatic si rolul i s-a potrivit foarte bine.

Filmul m-a dus cu gandul la alte doua filme cu si despre vecini, filme care mi-au placut mult. Este vorba despre "Dennis the menace" si "Duplex".
Filmul Neighbors este o comedioara de vara, simpatica, care te va relaxa dupa o zi plina la serviciu. Si sunt convinsa ca exista astfel de zile pentru fiecare din voi.

ps: O frumoasa surpriza in acest film este prezenta Lisei Kudrow.


Am si un concurs pentru voi: o invitatie dubla la "Vecini de cosmar".
Va astept la concurs si va urez vizionare placuta! de pe acum.

Niciun comentariu: