joi, 22 mai 2014

X-Men:Viitorul este trecut

Alexandru Cristian si Aida au fost la film. Aida nu avea asteptari prea mari, dar i-a placut filmul si a vrut sa scrie cate ceva despre el la mine pe blog. Ii multumesc Aidei, iar pe voi va invit sa cititi in continuare creatia ei.

*

X-Men: Days of Future Past

Regia: Brian Singer 

Distributia: 

Hugh Jackman - Logan / Wolverine;
James McAvoy - Charles Xavier;
Michael Fassbender - Erik Lehnsherr;
Jennifer Lawrence - Raven / Mystique;
Halle Berry - Storm;
Nicholas Hoult - Hank / Beast;
Anna Paquin - Rogue.

Filmul X-Men: Viitorul este trecut este distribuit de Odeon Cineplex, din 23 mai in cinematografe. 


X-Men: Days of Future Past

N-am fost niciodata fana supereroi, de fapt este primul film din seria X-men pe care l-am vazut si pot spune ca am prins cu veridicitate povestea. Un film cu o distributie generoasa, cu o actiune care alterneaza intre trecut, prezent si viitor. Eroii X-men il trimit pe Wolverine sa schimbe cursul istoriei, si sa formeze o echipa cu versiunile lor mai tinere in incercarea de a o opri pe Mistique din asasinarea celui care urma sa devina distrugatorul speciei de mutanti.
Chiar daca entuziasmul meu dinaintea filmului tindea catre 0, actiunea a fost captivanta, nu a dus lipsa de elemente surpriza,conflictele au fost bine evidentiate, atat pe plan extern( rivalitatea dintre cei doi veterani: Magneto si Profesor X), dar si pe plan intern (The Professor trece printr-o criza a propriului eu).

Filmul abordeaza niste teme interesante, iar parerea mea, fara a fi amatoare de acest gen este ca a fost o ecranizare buna, insa care nu iti da senzatia de „mai vreau, imi pare rau ca s-a terminat”.

*

Teme interesante, actiune captivanta, trecut, viitor, SF....cred ca este un film pe gustul meu, dupa cum scrie aici Aida. Poate am sa ajung si eu sa-l vad. 

Niciun comentariu: