luni, 21 octombrie 2013

Mascara Mega Effects

Prima mascara avon cu perie perfect adaptata liniei genelor.
Are pigmenti de silicon pentru culori intense, si manar ergonomic pentru confort maxim in timpul aplicarii.


Stiu .. arata ciudat. Asta este rimel? Cum sa ma rimelez eu cu chestia asta?
Si eu am zis la fel.
Dar a avut un mega effect asupra mea si a celor din jur. Eu l-am testat la un eveniment. Am avut niste mega gene, care mi-au scos ochii in evidenta. Clar trebuie sa-l incerci si tu.
Se aplica de la baza genelor, cu miscari in zig-zag.


Mascara Mega Effects - 9 ml.
pret standard: 45 lei.

Acum cu numai 22 lei. Comanda pe blog.

2 comentarii:

Alexandra spunea...

Mi se pare un pret foarte bun pentru lansare. Am facut un review al noului rime Mega Effects pe blog, daca vrea cineva sa citeasca mai multe despre aplicator si formula: http://www.cosmetiquette.ro/review-avon-mega-effects-mascara-rimel-de-la-avon/

Raluca U. spunea...

In catalog campania 12/2013 - atunci cand se lanseaza - pretul este 25 lei redus; pret standard este 45 lei. Doar aici la mine pe blog este 22 lei. Si mai am doar 2 buc.