vineri, 25 octombrie 2013

O sa-l faca mama gamer!

Imi aduc aminte de copilarie: stateam ore intregi afara cu copiii de la bloc si ne jucam. In jurul blocului sau in parculetul de langa bloc. Toata ziua alergam, tipam, radeam. Sau invatam. Nu o data am iesit in fata blocului cu caietul de mate ca sa imi fac temele.
Anii au trecut si au aparut calculatoarele si jocurile pe calculator. Mi-au luat ai mei un cip pe care l-am conectat la tv-ul sport si ma jucam toata ziua singura in casa. Nu mai faceam teme, nu ma mai uitam la desene animate, nu mai ieseam afara cu copiii. Dar nici ei nu mai ieseau.
Aveam o prietena in bloc, mai mergeam la ea sau venea ea pe la mine si ne jucam amandoua jocuri pe calculator. Intr-o zi, tatal ei ne-a luat la el la serviciu, ne-a dus intr-un birou mare cu multe calculatoare moderne si ne-a aratat un joc nou: Prince. Doamne, cat l-am iubit pe printul acela. O vara intreaga am mers zi de zi la tatal ei la serviciu. Dar nu va inchipuiti ca ne lasa toata ziulica sa ne jucam. Ne dadea si teme: aveam aproximativ 2 ore de lectii pe zi si apoi 'Prince'. Atunci am invatat eu sa lucrez in word.
Mai tarziu am trecut la jocul Mario. A venit apoi NFS-ul, o alta mare dragoste a mea.

Tehnologia a evoluat si s-au dezvoltat multe si multe alte jocuri pe calculator. Iar eu am cam ramas in urma. Am crescut, am descoperit pasiuni noi, plus cursurile si serviciul nu mi-au mai permis sa ma joc pe calculator.
Probabil cand voi avea copii voi retrai prin ei pasiunea jocului pe calculator. Asa se intampla de obicei: retraim prin copii anumite experiente frumoase sau traim pentru prima oara experiente pe care nu le-am trait noi ca si copii.
Mi-ar placea sa am un baietel si sa ma joc cu el la dublu jocuri pe calculator.
Voi studia mai intai piata sa vad ce mai este nou, voi cauta pareri pe forum gaming, voi intreba prietenii pasionati de jocuri. Apoi voi cauta cele mai bune oferte si voi alege un magazin online de unde sa achizitionez calculatorul potrivit. Eventual un magazin care imi ofera si alte beneficii cum este un joc sau chiar creditul de joc.
Si pentru ca stiu ca placa video este cea mai importanta componenta PC care face jocul cat mai real si interesant am sa aleg la momentul potrivit acea placa care imi va oferi cea mai buna performanta in materie de jocuri. Probabil voi alege placi video NVIDIA.
Imi doresc sa-i ofer ce este mai bun baietelului meu, sa aiba o copilarie frumoasa si o experienta grozava in gaming.
O sa imi fac baiatul gamer! Nu fotbalist, nu medic. Am auzit eu ca in Japonia jucatorii castiga foarte bine, iar aceasta industrie este intr-o continua dezvoltare in toata lumea.
O sa ii fac blog pe care voi posta fotografii cu el din timpul jocului. Sa fie CV-ul lui. Sa se joace o viata intreaga.

Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013.

Un comentariu:

otty spunea...

Sunt mama de gamer, baiatul meu are 8 ani si joaca in medie minim 6 ore zilnic, invata foarte bine la scoala dar eu ca si parinte nu stiu mai nimic despre jocuri, abia azi am aflat ca se numeste sport electronic si ca poate avea un viitor din asta. Mi-as dori sa stiu mai multe despre cluburi de gameri, cum sa-l ajut sa obtina rezultate bune.