duminică, 6 octombrie 2013

Corolla - straluceste de frumusete chiar si in ploaie

De doua zile ploua incontinuu. Bloggerii au declarat cod gri de depresie si au stabilit ziua internationala a umbrelelor rupte. Evident, in spirit de gluma .. ca sa incalzeasca atmosfera, pardon blogosfera.

Marti dimineata, ora 08:00 Ada a ajuns prima la birou. Zece minute mai tarziu incep sa vina colegii care mai de care mai plouati, uzi si inghetati de frig. Unii se agata de calorifer, raman acolo minute bune si se uita curiosi la Ada.
Ada nu are nicio problema: parul e perfect aranjat si nu s-a lasat deloc, nu este uda pe haine, nu este stropita pe pantofi.
Un coleg mai zapacit din fire o intreaba:
- Ada, tu te-ai teleportat astazi la birou direct din salonul de frumusete?
- Poti spune si asa. (raspunde Ada indiferenta si isi vede mai departe de treaba)
- Haide colega, zi-ne si noua descoperirea ta..nu ne lasa sa venim asa plouati si maine.
- .... (Ada surade .. )
- Colegaaa.. (Vale se duce langa ea si se joaca in parul ei)
- Astazi m-a adus Corolla mea. Initial, m-a atras frumusetea ei. Apoi am citit despre ea articole scrise de bloggeri si am gasit multe poze cu ea pe diferite bloguri. Am discutat cu un reprezentant, am testat-o si asa i-am descoperit siguranta si fiabilitatea. Ca si mine, Corolla stie ce vrea. Are un scop precis: sa ma aduca in siguranta si la timp oriunde am nevoie. Si mai mult de atat vrea si poate sa intoarca privirile cu frumusetea ei si ii seduce pe toti. Se stie cat imi place sa fiu admirata si laudata!
- Cine e Corolla asta? O noua prietena fancy a ta?
- Corolla este noul model de la Toyota.
- !!?
- Uite, pentru astazi Corolla mea are un scop in plus: sa te cunoasca si sa te conduca si pe tine acasa. Ce zici, Vale ?
- Da! Abia astept sa o cunosc si eu.
----
8 ore mai tarziu

Ziua a trecut foarte greu pentru Vale. Astepta cu nerabdare sa termine de lucru si sa plece cu Ada si noua ei minune de Toyota cica.

In parcare, Vale da incet o tura in jurul masinii .. Si inapoi..
- Ce straluceste!! Ce privire, ce ochi mari! Ce curbe fine..(si o atinge usor).
- Da, straluceste intr-adevar. Straluceste in soare, straluceste in lumina lunii, straluceste chiar si atunci cand ploua. Si..stie sa mearga printre picaturile de ploaie.
- Ada, ma lasi si pe mine sa o conduc?
- Hmmm, sa las frumusetea mea pe maini straine? Mmm nu prea as vrea.. Dar fie, am incredere in Corolla mea.


- Multumesc pentru plimbare, Ada. Te caracterizeaza, si este o masina frumoasa si cu un scop precis. Straluceste de frumusete chiar si in ploaie. Si interiorul are un design deosebit si frumos. Sa o conduci mult timp de acum inainte, Ada.
- Multumesc. Ma bucur ca iti place masina mea si ti-a placut plimbarea cu ea. Poate ne mai plimbam impreuna.


Articolul este scris pentru concursul SuperBlog 2013.

4 comentarii:

Ciprian de Blaj spunea...

Felicitari. Ai talanti ... inmulteste-i.
Succes la concurs!

Alina spunea...

Frumos articolul :)
Mult succes in competitie :)

Raluca U. spunea...

Multumesc Alina. Mult succes si tie!

Raluca U. spunea...

Multumesc Ciprian.