luni, 28 octombrie 2013

am mai invatat ceva

Spuneam la Gala SuperBlog 2012 ca sunt participant vechi in aceasta competitie. Imi place SuperBlog si nu pot sa vad toamna fara el. Pentru unii la 1 octombrie incepe facultatea, pentru mine incepe SuperBlog. Ce ma determina an de an sa particip este faptul ca invat ceva nou de fiecare data. Si mie imi place sa invat.
Poate pana la finalul acestei editii am sa mai invat ceva, insa acum am invatat ceva foarte important de la Cristi. Ce am invatat?
Imagini cu si fara link.

Proba 12 vine cu o cerinta tehnica grea pentru mine:
Introduceti in articol 3-4 imagini din site respectand urmatoarea procedura: din pagina de produs dati click dreapta pe poza. Alegeti "copy image URL". In articol alegeti "insert picture from URL" (copiind aici URL-ul imaginii) si apoi "link image to - none", astfel incat sa nu existe link asociat cu imaginea respectiva. 

La mine in blogger nu exista setarea "link image to - none". Exista varianta editarii in html - am aflat eu pe fb.
Am studiat html in facultate, un semestru .. dar credeti ca mai stiu ceva?
Un blog despre tehnologie pe intelesul tuturor m-a ajutat. A avut rabdarea sa-mi citeasca mail-ul cu nelamurirea, sa-mi citeasca articolul si sa verifice imaginile. Si ii multumesc!

2 comentarii:

Ethos spunea...

mulțumesc de articol!

Echipa SuperBlog spunea...

Raluca, nici competitia SuperBlog nu-si imagineaza toamna fara tine :)
Multumim ca ne esti alaturi an de an si ne bucuram sa invatam impreuna lucruri noi. Si ii multumim si noi lui Ethos pentru sprijin! :) Mult succes pana la final!