marți, 8 octombrie 2013

nume de cod: fa-teauzit; dependenta: SuperBlog;

Din 4 octombrie ruleaza in cinematografe o comedie: Thanks for sharing. Este o poveste despre viata, despre prietenie, despre tentatii si dependenta. Dependenta de sex. Dar cred ca deja ati fost la cinema sa o vedeti, asa-i? Despre film v-am povestit aici, acum sa va povestesc putin despre mine si dependentele mele.

- Buna. Eu sunt Laruka si sunt dependenta de SuperBlog.
- Buna, Laruka.

   SuperBlog este un concurs de blogging creativ organizat anual incepand cu 2008. Am participat la prima editie, mi-am facut prieteni, am invatat ce inseamna un blog si ce inseamna online-ul, am devenit dependenta de acest concurs fain si am participat in fiecare an. In 2008 erau multe lucruri pe care nu le stiam: spre exemplu cum sa inserez o imagine in articol. Dar am invatat pe parcursul competitiei si acum nu mai este niciun secret pentru mine. 
Anul acesta am fost tare fericita cand am aflat ca se organizeaza si o editie de primavara: Spring SuperBlog. Sper sa ramana traditie si editia de primavara, sa se organizeze si in 2014 si in 2015 si tot asa an de an, primavara de primavara.

In vara aceasta am primit o invitatie la un curs de dictie si actorie. Dupa cateva exercitii de respiratie si dictie fiecare participant trebuia sa tina un scurt discurs pe o tema la alegere. Ghiciti ce tema am ales? Concursul SuperBlog.
Am avut emotii in timpul discursului, asa cum am de fiecare data cand vorbesc in public. Dar a iesit bine. La final, profa imi cere sa-i povestesc despre cum fac eu cartofi prajiti. M-am blocat si nu stiam ce am gresit de imi cere acest lucru. Dupa ce am tinut un scurt discurs despre cum fac eu cartofii prajiti (desi nu am mai facut de aproximativ 2 ani), profa imi explica ca a vrut sa vada daca asa liber si cu pasiune vorbesc eu in general sau a fost un caz aparte pentru ca am vorbit despre SuperBlog.

Pe 1 octombrie stundentii asteapta sa inceapa facultatea, eu astept sa inceapa concursul SuperBlog. An de an. Si in cele doua luni de competitie astept cu emotie si entuziasm fiecare proba, incerc sa fiu cat mai creativa si sa aduc povesti faine cu fiecare articol pe care il scriu. Fiecare zi este dedicata SuperBlog, ma trezesc cu SuperBlog in minte, numai despre asta vorbesc si numai la asta ma gandesc si adorm tot cu gandul la SuperBlog.
Nu am avut inspiratie de fiecare data, nu am luat cele mai mari note .. dar am fost acolo in competitie, am fost finalist de fiecare data si asta conteaza cel mai mult, cred eu.


Pe langa SuperBlog am multe multe alte dependente: ciocolata si cafeaua. Portocalele. Cartile. Filmele. Fotografiile. Calatoriile. Teatru. Pantofii si gentile. (Si nu neaparat in aceasta ordine.)
Oare ar trebui sa fac terapie de grup pentru ca sunt ciocoholica? Primesc si eu jetoane? 30 de zile fara ciocolata. Ioi .. nici gand!
Este greu atunci cand ai ceva in suflet, in sange, esti dependent de ceva si te confrunti cu o mare tentatie. Oricat de echilibrat esti si oricat de mult te straduiesti nu poti renunta la mica-marea ta dependenta. Sper ca sunteti cu totii de acord cu mine.

- Thanks for sharing, Laruka!


Articol scris pentru concursul SuperBlog 2013.

Niciun comentariu: