luni, 7 octombrie 2013

Doctorul meu sunt eu!

Nu, nu este un banc, desi incepe ca unul. As putea scrie un banc, dar nu .. articolul acesta este unul cat se poate de serios pentru ca este scris pentru concursul SuperBlog 2013

Trei prietene stau la un cico si povestesc. Ultimele barfe de la serviciu, cele mai noi tendinte in moda, cele mai recente trairi in dragoste....si altele: 
- nu stiu ce sa mai gatesc, parca mi-am pierdut toate ideile; 
- trebuie sa vin cu ceva nou in relatie ca simt ca ne indepartam;
- am inceput sa iau magneziu cu B6 caci ma simt tare obosita; 
- vreau sa plec intr-o calatorie cateva zile..singura..sa ma regasesc; 
................
- imi cade parul, nu stiu ce sa mai fac!! Am chemat instalatorul zilele trecute, caci aveam cada/vana infundata si nu stiam de ce. Si ghiciti ce scoate instalatorul de pe conducta? Par..fire de par..multe-multe. Initial am crezut ca este un sobolan, asa arata, m-am speriat si am tipat. Si nesimtitul a ras de mine. 

:))  :)) 

- Hai, nu radeti si voi acum de mine!! .... Am incercat masti de par facute in casa cu galbenus de ou si ulei de masline; mi-am comandat ulei de argan din state; am inceput sa mananc mai multe fructe si legume caci clar imi lipsesc vitaminele necesare si tot nimic. 
- Trebuie sa ai rabdare, draga mea. Si pana una alta uite-te si pe gama Gerovital Plant, poate gasesti ceva care sa te ajute. Tu esti singurul tau medic, tu stii ce este cel mai bine pentru parul tau. 

--------

Cateva zile mai tarziu Ada iese la cumparaturi. La standul de cosmetice isi aminteste de recomandarea prietenei ei. Cauta produsele Farmec si incearca sa-l gaseasca pe cel potrivit parului ei. 
In timp ce citeste ambalajele produselor se joaca in par si aproape ca putem vedea o lacrima in coltul ochiului. Cand era mica avea parul des, bogat si stralucitor, avea farmec si nu facea nimic deosebit pentru asta. Toata lumea o lauda si o admira. 
Se hotaraste sa incerce kitul anticadere din gama Gerovital Plant Tratament


Sunt niste fiole, care actioneaza direct la radacina parului si intareste radacina firelor de par existente si totodata revigoreaza activitatea la nivel celular impiedicand atrofierea folicului pilos. 
Sigur ii va placea si va continua sa-si ingrijeasca parul cu kitul tratament pentru regenerarea parului. 
Folosea candva produse Farmec .. insa a intervenit comoditatea. Veneau colege cu cataloage cu produse cosmetice diverse de vanzare (nu dam nume, da?) si era mai usor sa vina samponul si masca de par la ea. 

De acum o sa fie mai atenta cu ea: cu ce mananca, cu ce produse foloseste. O sa fie propriul ei medic. Propriul medic al parului ei. Cu siguranta la urmatoarea iesire fetele vor remarca schimbarea.